- SOCIĀLAIS PROJEKTS - "NEKLUSĒ"
- JSPA projekts “Atbalsts jauniešu iniciatīvu projektu “Labbūtības ceļakarte skolā” (2021. gada oktobris - decembris)
- Biedrības “Mantinieki” projekts “Jauniešu līdziesaites aktivitātes Kurzemē” (2020. gada oktobris - decembris)
- Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai - PuMPuRS
- Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai.
- Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs
- "Esi Līderis" - "LUMA mācību centrs" interešu izglītības programma "STARTS"
- Starpskolu stratēģisko partnerību projekts
- Mācību mobilitāte skolu sektorā
- ERASMUS+2
- ERASMUS+
- projekts tests
- NordPlus skolu apmaiņas projekts "Enhancing Emotional Education Through Drama"
- Corners of Europe Open Call for Volunteers
Projekts realizēts
Sv. Valentīna diena dejo un muzicē
Šogad sv. Valentīna diena tika atzīmēta, turpinot pagājušajā gadā iesākto – 1. stundā sākumskolas bērni, saposušies balles tērpos, ieradās uz deju stundu un, deju skolotājas Mairas Strēles vadīti, mācījās skaisti dejot prasmes, kas noteikti noderēs.
Mācību dienas beigās notika “talantu šovs” - skaists koncerts, kuru sagatavoja skolēni un mūsu brīvprātīgie – Ovīdijs (Paņeveža, LT) un Agata (Varšava,PL). Lielu daļu koncerta programmu veidoja priekšnesumi, kurus nākošajā nedēļā skatīsies Erasmus+ KA2 “Creative Learners. Tomorrow Entrepreneurs” projekta draugi Alkarrasā (Katalonija).
Skatītājus iepriecināja mūziķi – Amanda Sirmā, Samanta Sadauska, Ilona Pečule, Annija Ziņģeniece, Ņikita Bulavkins, Teo Marks Dūčis, Līva Kauliņa, Elias Rajens Vaitkus, Ovīdijs, “reperi” Elīna Kroņkalna un Daniela Snipe, 6. klases meiteņu “TikTok” deju grupa, 7. a klases un audzinātājas Lauras Eglītes “ritma” grupa, kā arī Andis Bors, Toms Volbedahts, Artūrs Dolbins un Kristers Jarutis.
Uzaicinātā žūrija asprātīgi vērtēja mākslinieku sniegumu un izteica savu vērtējumu.
Koncertu vadīja Arvis Lozda, koncertmeistare skolotāja Tatjana Juškina, bet klasi koncertam sagatavoja Katrīna Sneibe un Ilona Pečule.
Foto Kristīne Pāvila un Alekss Strazds
ERASMUS+2
Vaiņodes vidusskolas projekta “Creative Learners, Tomorrow Entrepreneurs” (projekta vadītāja Viktorija Bulavkina) nosaukums precīzi atbilst pašreizējām izglītības nozares pārmaiņām, jo savu nākotni plānojam jau šodien. Cik un ko izdarīsi šodien, būs neatņemams ieguvums turpmāk.
Mācīt un mācīties darot, iesaistoties, izejot ārpus ierobežoto mācību stundu rāmjiem. Nebaidoties kļūdīties, bet iemācoties atpazīt savas ķļūdas un protot tās labot.
Laiks no 5. novembra līdz 10. novembrim paskrējis nemanot. Laiks apstāties un mierīgi pārdomāt, kas izdevies, kas nē.
Četru valstu – Latvijas, Horvātijas, Bulgārijas un Spānijas (Katalonijas) skolēni un skolotāji šo laiku pavadīja kopā, lai sadarbotos, mācītos, organizētu un atpūstos.
Jaunu, bagātīgu pieredzi un neizdzēšamans atmiņas guva ne tikai piecdesmit projektā iesaistītie Vaiņodes vidusskolas skolēni un skolotāji, bet visi, kuri ikdienā piedalījās, atbalstīja, aktīvi līdzidarbojās projekta pasākumos.
Vaiņode ir kā mazs punktiņš salīdzinājumā ar pasaules plašumiem, bet kļuvusi atpazīstama ar savu viesmīlību, saliedētību un ieinteresētību uz izaugsmi. Skolēniem bija iespēja komunicēt, sadarboties un sadraudzēties ar triju valstu vienaudžiem, vecākiem un vecvecākiem bija izaicinājums uzņemt savā ģimenē vēl vienu bērnu, kaut vai tikai uz nedēļu.
Paldies Ilonas Pečules, Kristera Kandera, Līgas Mames, Lindas Ribčikas, Dāvida Bokuma, Deivida Vaitkus, Loretas Pūlītes,Mārtiņa Blumberga, Nikas Strēles, Deivida Strazda, Rajena Vaitkus, Kates Grundmanes, Daniela Jurjeva, Līvas Barutes, Sergeja Guļtjajeva vecākiem, Katrīnas Sneibes un Līgas Puļķes vecvecākiem par viesmīlību, sirsnību,uzņemot viesskolēnu ģimenē.
Esam tikai projekta pašā iesākumā. Darba vēl bezgala daudz, jo projekts ilgst divus gadus. Lai labi iesāktais turpinātos, mūsu skolas skolēni, kuri iesaistījās projektā, skolotājas Viktorijas vadībā turpinās pilnveidot līderības prasmju mācības. Priekšā vēl sagatavošanās braucieniem un braucieni uz Horvātiju, Bulgāriju, Kataloniju. Bet atziņa, ka “Kas tad, ja ne es, un, kad tad, ja ne tagad” iegūta.